19:38

Jag var kräkhungrig innan jag åt och nu är jag kräkmätt. Trevlig fakta, eller?
Jag har pluggat en massa, men jag får damp på det, så här sitter jag igen. Datorn är en magnet, eller är det så att det är jag som är beroende av att sitta här? Jag tycker det låter bäst att säga att datorn är en magnet.

Vi är barnvakt åt kusinerna, vi åt tacos och nu är dom ute och kastar snö på varandra. Kul för dom och skönt för mig.
Om någon timma ska vi bort till dom och vara där resten av kvällen. Jag hade igentligen tänkt att sitta hemma och plugga, men det pallar jag inte..
Hhaha sitter just nu och pratar med Emma, våra samtal är alltid så klockrena!!

Inge mer inlägg idag. Så ni får ha en trevlig fredagskväll! :)
Hejdå



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!