20:11

Har precis fått i mig lite mat och tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag ska ringa pappi igen.
Sjukgymnasten gick bra och arbetsteraputen gick mindre bra. Idag fick jag klämma åt någon konstig sak som mätte hur stark jag var, på höger (den friska handen) fick jag 18, och på den vänstra (den jag opererade) hade jag bara 4. Hm lite skillnad? Eh ja! Så nu har jag fått ytterligare en träningssak som jag ska sitta och klämma på 20 gånger tre gånger om dagen. Alltså 60 tryck om dagen. Jag kommer få träningsvärk!

För en stund sedan så kom jag hem från träningen. Det gick bra tills jag blev less på.. ja en i laget helt enkelt.

Imorgon ska vi åka skridskor och skidor med klassen och två andra klasser. Jag der fram emot det, not. Jag kan inte ens stå på ett par skridskor utan att jag ramlar och slår ihjäl mig halft. Men det blir säkert kul ändå :)

Nej nu ska jag slänga mig i sängen framför tv med skolböckerna.
Hejsvejs.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!