solen skiner!

Det har varit en hemsk natt, jag har svättats/frysit/svättats/frysit osv..
Febern har tagit över min kropp och själ, och jag lever just nu på ipren. Just nu för tillfäller mår jag helt okej faktiskt. Och sen har jag fått en väldigt smärtsam blåsa på innersidan av läppen. Den gör ont och jag vill helst inte prata pga att den skavar så fort jag öppnar/stänger munnen. Den är hemsk.

Jag är väldigt sugen på att ta en liten prommenad. Tror jag tar en sväng lite senare.
Jag har tråkigt och skulle helst vilja vara i skolan! Plus att idag skulle vi på studiebesök på korpen och vi skulle ha religionsprov. Jag hatar att ligga efter!!!!

Hejdå, nu ska jag ta ett glas saft, sen gå och sova en stund till.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!