16:58

Efter 17 dagar och 51 tabletter har jag nu tagit min sista. Känns så jäävla skönt verkligen. Och idag vid halv fem för en månad sedan vaknade jag upp efter operationen.

Dagen har varit både bra och dålig. Behöver inte gå in på varför. Men för det mesta har den varit bra. Blev helt sprallig och glad när jag mötte Charlotte. Hon är helt amazing <3

Var hos sjukgymnasten och C följade med mig, hon är rädd för nålar. Höhö tantfjant! :D
Efter skulle vi åka och handla, men våra kort fungerade inte pga av något fel så det blev inge chippa och dippa. Men vi åker snart upp dit igen så vi får köpa våran efterlängtade myspys snask.

Kvällen skall spenderas inne hos C tror jag, eller inne hos mig? Nej inne hos henne bestämde jag just.
Och imorgon är det match, så jag uppdaterar imorgon när jag kommit hem från matchen.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll! Något spec som händer? :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!