17:02

Skoldagen har varit bra och shit så mkt jag har skrattat. Magen vek sig några gånger. Aj shit säger jag bara.
Efter skolan satt jag Emma och Erika kvar, vi snackade skrattade och flummade oss riktigt mkt.
Det är sånt man behöver ibland. Och så mkt som jag har skrattat idag räcker för hela veckan.

Sen jag kom hem har jag haft nyllet i skolböckerna. Vi har prov imorgon, på onsdag och på torsdag. Ah panik asså. Så jag lär få plugga hela kvällen/natten. Lär väl få sova en enstaka timma eller någe.

Imorgon ska jag även till ortopeden (igen) för fingret har inte blivit bättre. Frågade min lärare idag eftersom hon kan mer än mig när det gäller såna här saker och hon sa att jag måste kolla upp det så fort som möjligt. Så idag ringde jag och fick tid imorgon vid elva.
Så ja vi får se hur det går helt enkelt.

Nu är det mat som står på schemat. Tjingtjong hejdå.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!