sånt som ingen vet hur det känns

Godmorgon!
Skall snart äta frulle, sen blir det att plocka iordning lite här hemma vid pappa. Gammla saker och sånt.
Man får en liten tåra i ögat när man tänker på att jag faktikst aldrig mer kommer få gå ni i den här lägenheten, som jag växt upp i sen jag var en liten ärta..
Och för er som missat detta så har pappa flyttat upp till Örebro. Förut bodde han bara där (hon Malin = flickvän) medans han pluggade. Men sedan fick han fast anställning och nu har dom köpt ett väldigt fint hus.

Jobbar hela kvällen, och imorgon har jag en ledig dag. Skönt som fan.
Hörs när vi hörs helt enkelt! :)

Orkar snart inte. Jag behöver er..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!