trevligt att ni tittar in trots den dåliga uppdateringen

Esqusemoi = ursäkta mig!
Har inte skrivit så bra nu dom senase dagarna, men har som sagt jobbat från tisdag till idag (söndag).
Och så är det ju så fint väder. Har helt enkelt inte orkar suttit vid datorn.

Förut när jag cyklade hem från jobbet så var jag så trött att jag cyklade saktare än vad en snigel går. Eller går sniglar? Dom har ju inge ben. Aja någon som vet vad man säger om hur dom tar sig fram kan ju hojta till.
När jag kom hem vid halv tre bagav vi oss till stranden och har vart där tills nu.
Massor av bad blev det. Eller okej bara två gånger, men ändå.

Nu kommer snart pizzorna hem. Fast tjocka jag tänkte käka en kycklingsallad ist. Mkt gott.

Imorgon är jag ledig, woho. Ledig EN dag. Lite mer behöver man väl efter 6 dagars arbete? Men äh pengar får jag ju. Bra det.

Höres everybodey!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!