.

Gårdagen började bra, men blev bara sämre och sämre.
Imorse hade jag inte alls lust att kliva upp ur sängen kl 7. Men eftersom jag skulle på riskettan så hade jag inget val.
Fick iaf träffa tre av mina bästa :)
Vid tolv när det var slut gick jag och Frida till skolan och åt. Sedan vidare till min gammla praktikplats (där hon har sin praktik nu) för att hälsa på.

Vid två till fyra var jag i västerhejde för att träna barnen. Sen åkte ja hem och sov innan det var dags för innebandy vid halv åtta. Träningen idag gick helt okej, trött som en kamel blev jag iaf. Heeeeelt död nästan faktikst.
Men det är en skön kännsla att ha efter man tränat.
Nu är det duschen som står på tur, efter tänkte jag trycka i mig en bappelsin sen dejta kudden.


det är ett svårt val, hur jag än gör kommer det bli pankaka av allt..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!