korttidsenheten here i come

Inatt ska jag sova vid pappa, alldeles själv. Läskigt. Får hoppas jag överlever ;)
Imorgon är det min första praktikdag, börjar redan klockan sju. Därför jag ska sova här. Kan nämligen inte få skjuts och det gick ingen läglig buss.
Ska ha praktik till undefär tio då jag ska ta en prommenad till skolan. Tänkte äta med gänget och sedan vid kvart i tolv har vi sjukvårdslektion.
Känns förjävligt att ha gips nu under praktiken, kommer inte kunna göra ett skit. Men som tur är kommer jag inte ha det under hela praktiken, förhoppningsvis.

Som ni ser så har jag bytt header, älskar denna bild på mig och Charlotte! :) 



Postat av: C

älskar dig

2010-03-07 @ 20:15:22
URL: http://hedenstein.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!