svar på frågorna som ni ställt

Gillar du lady gaga?:)
Svar: Ja jag gillar lady gaga, de flesta låtarna iaf.

Vad är din favoritmat?
Svar: Min favorit mat är tacos.

Har du eller har du haft någon pojkvän och i så fall hur länge har ni/var ni tsm?
Svar: Jag har ingen pojkvän nu, men har däremot haft. Simon och jag var tsm i fyra år, men vi var små och det räknas inte som något seriöst förhållande.
Och för ett tag sedan var jag tsm med en som hette Gabriel, och vi var tsm i 3-4 månader. 

Vad är din favoritsport?
Svar: Min favorit sport är först och främst innebandy, men tycker mkt om fotboll också.

Vilken klass går du i och hur trivs du?
:)
Svar: Jag går andra året på omvårdnadsprogrammet och jag trivs hur bra som helst.

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Svar: Hm jag har tre st , idrott, sjukvård och social omsorg.

Varför är himlen blå? <3 <3
Svar: haha ja varför himlen är blå vet jag inte, men kanske för att gud ville att den skulle vara blå!? ;)

Jag vill gärna veta vilket ditt livs mest pinsamma minne är ;)
Svar: Oj vad svårt. Jag har aldrig gjort något som är jätte pinsamt. Men jag får nog säga när jag för några vintrar sedan halkade omkull vid busstationen där det var proppat med folk.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!