hungrig, trött, svidigt och allmänt off

Är trött på att vara trött hela tiden !

Imorse var jag som sagt i skolan tidigt. Hade en massa jag skulle plugga men ist så satt jag bara där som en död groda.
Hade lika gärna kunnat stanna hemma och sovit bort hela dagen..
Sjukvård var den enda lektionen jag hade idag, fick inget gjort där heller.
Vafan äre med mig? Skärpning!
När vi slutat satt jag E, R och E kvar. Städade klassrummet och snackade en massa.
Tog bussen hem halv fyra och nu sitter jag här och fördröjer tiden.

Är hemma själv, funderar på att laga mat så den är klar tills mamma och dom kommer hem.
Fast klockan är inte så mkt så det blir nog inte så.
Men det hade vart en fin överraskning för my family.

Pratade med min läkare förut, och jag säger bara, FUCK!

Nej nog men snack, bye.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!