jag skulle vilja sova flera veckor i sträck..

Jag hinner med ett inägg till. Iiih.
Är hemma just nu, om tjugo minuter skall jag sätta mig på cykeln och cykla bort till västerhejdeskola där jag o Emma som vanligt tränar barn mellan 14-16.

Tror inte att jag kommer palla ikväll. Så ist för att träffa laget tänker jag vara rkiktigt tråkig och bädda ner mig i soffan med ett tjockt täcke.

Och för er som inte märk det, DET HAR SNÖAN IDAG!
Whuttafuck? i maj? hallå!?

Ursch jag skall ta på mig en massa kläder när jag ska cykla upp dit. Annars lär jag vara en isbit när jag kommer fram. Så kallt är det här på gotland..
Vart är solen igentligen? Det är ju vår..





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!