glad tjej

Är nu i säng efter en riktigt rolig träning. Bara en massa lekar för att skaka loss lite efter de två matcherna vi hade i helgen. Två blir det nästa helg också. På samma dag, men inte alls mycket vila mellan. Men det blir nice. Över till dagens träning: Vi fick äntligen våra overaller. Sjukt jävla nice säger jag bara. Ni ska få se bilder någon dag. Så himla nöjd. Efter träningen fick vi även bullar som Jon bakat eftersom vi var såna duktiga flickor i går. Men hur bullätandet gick för mig behöver ni inte veta.
Juuuste, när vi skulle plocka in sargen (?) så var jag lite sådär flumm och sprang runt, då ramlade jag över en sargbit och fick ett köttsår på benet. Hehe dagens höjdpunkt fofän!!!

Imorgon efter skolan blir det lek med Elin och Tove :)
Godnatt nu måste jag sova, så jag orkar upp imorgon till den där grymt roliga skolan.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!