I need food

Har som sagt spelat två matcher idag. Båda mot endre. Första vann vi med 11- (?) och andra förlorade vi.
Andra matchen är bara skrattretande, herreminhelakropp. Skit kassa ungdomar till domare och vilket jäval hårt spel. Ska vara glad att jag är så pass hel som jag är. Hade jag haft otur kunde jag vid det här laget varit död. Så pass va det.

Har precis friskat upp mig med en dusch och väntar på att maten ska bli klar. Tacos. Är så himla hungrig efter att inte ha haft tid till att äta idag. Match på match. Hoppas innerligt att jag får i mig maten. Mina jävla tänder..

Kvällen spenderar jag hemma eller så åker jag med Elin till fårö. Får se hur jag gör.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!