så mycket omkring mig

Skoldagen var väl som alla andra dagar. Tråkig och dan.
Efter skolan åkte jag hem där jag möttes av en familj som ville att jag skulle följa med in till stan. Sagt och gjort. Lillbrorsan är segaste i hela universum på att välja skor. Åh blev nästan galen.
Nu är jag iaf hemma och ska värma upp mig lite. Kallt som satan. Snö har det hängt i luften hela dagen också. Vill inte ha snö.. sol är mycket bättre.

Ikväll är det träning. Sent. Aja jag överlever nog den här gången också.
Ringde även om min bil och dom har inte fått in vinterdäcken som dom skulle fått in idag, så förmodligen imorgon. Om turen är på min sida.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!