ska man vara fin får man lida pin

Hej hej hemskt mycket hej.
Sitter just nu och försöker äta lite godis. Tänkte att jag skulle passa på att äta något riktigt gott innan jag inte kan äta på flera dagar. Då blev det godis. Näe jag är verkligen ingen godisgris. Men ett problemas, mina tänder är redan riktigt ömma så jag får nästan svälja ner godisarna hela. Hoppas jag inte sätter i fel strupa och typ dör. Håll tummarna för mig.
Och ni som inte fattar så har jag alltså fått tandställning. Huvudet stramar och snart är munnen värre. Yej snacka om att jag kommer vara tvungen att knapra piller den närmaste veckan.

15-17 ska jag träna barnen, innan och efter ska jag leka med Elin och sen har jag egen träning ikväll :)
Hörs om vi hörs, annars så hörs vi. Okej aa men dåså.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!