bäästa

Skrev precis ett inlägg, men det var putts väck borta. Älskar sånt.
Annars då? Dagen har rullat på bra tycker jag. Humöret på topp och fnissigt. Övertrött kan man också kalla det, sov endast 5 timmar inatt då jag och Elin kollade på en skräckfilm som inte ens var läskig. Den var bara allmänt äcklig. Lamm som åt människor. Em?
Ikväll ska vi ge det en ny chans och kolla på en film jag köpte förra veckan.

Nu ska vi fortsätta nörda oss lite vid varsin dator sen sätta igång med pluggandet. Två prov imorgon och en "redovisning". Yej jag ba längtar till morgondagen. Det kan ni förstå va? Kunde väl tänka mig det.
Ha en bra dag/kväll, för det ska jag ha :)

Fick så himla gulligt godnatt sms av syster igårkväll. Aow love u <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!