vitt på marken

Såklart skulle jag vakna kl nio imorse..
Har precis ätit frukost, eller jag slängde den. Men jag kan ju säga att jag ätit. Ingen som vet. Precis. Är så sjukt trött på soya youghurt att jag inte har en blekast aning om hur jag ska stå ut i 7 veckor till!?

Har iaf precis ring och grattat mamma som fyller år idag. Grattis världens bästa mami <3

Vad som händer idag vet jag inte riktigt, pappa och malin jobbar och den tidigaste kommer hem halv sex ikväll.
Dagen kommer bli lång, kl är inte ens elva. Men jag ska nog kunna sysselsätta mig med något.
Frågan är bara vad. Men det löser sig.
Nu ska jag fortsätta fåna mig med Erica på fb.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!