allt svart för en stund blir vitt

Efter en riktigt bra och rolig träning är jag redo för sängen.
Imorgon är det skolan, som vanligt. Måste även komma ihåg samtalet jag ska på.
Jag är så jävla less på skolan, på allt över huvutaget. Men det har ni säkert märkt.
Det är skit jobbigt och jag skulle bara vilja skita i allt och ligga under täcket dag och natt.
Som tur är åker jag snart. Men jag pallar fan inte den här veckan i skolan. Jag orkar inte...
Jag vill bara här ifrån. Jag vill flytta. Eller nej. Fast jo.

Jag ska försöka rycka upp mig. Men det är inte så jävla lätt.
Tur jag har innebandyn, familjen och Charlotte, som är det enda jag lever för just nu.

jag vill torka mina tårar och le



Postat av: Anonym

<3

2010-09-13 @ 23:10:18
Postat av: C

älska di stumpis, de vet du <3

2010-09-15 @ 12:05:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!