hoppande spindel, finns det? ;)

Ja, nu skriver jag igen, kan ni tänka er? Chocktillstånd? Kunde väl tänka mig det.
Skall försöka komma igång med bloggandet som förut. Jag vet att jag har sagt det några gånger nu, men nu ska jag verkligen försöka på riktigt. Det är trots allt väldigt skönt att skriva av sig.

Har suttit i solen ett bra tag idag. Rastlös som jag blev gick jag in i bokhyllan (inte bokstavligt) och hittade en bok som jag bestämde mig för att läsa. Dockmakaren av Michael Connelly. Kan inte ens minnas sist jag läste en bok, alldles för länge sen. Boken är spännande dessutom. Great.
Har även suttit vid bäcken dom har i skogen precis vid huset.
Fick idén att skriva en dikt. Jag bjuder på den. Bara för att ingen skall kopiera den så säger jag igen att det var JAG som skrev den. Hoppas ni följer min tillsägelse. Skulle uppskattas.
Om ni skulle vilja kopiera den så fråga först. Tack på förhand :)

Här kan jag sitta dag ut och dag in,
utan att tänka på någonting.
Att höra vågorna långt långt bort,
det får mig att koppla bort.
Allt jag gjort, sagt och borde göra,
kan jag för stunden inte höra.
Att jag fann denna plats är nog ingen slump,
jag kunde varit den som gick runt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!