ett inlägg om bananer!

Är det bara jag som har svårt för bruna bananer?
Om jag ska äta en banan ska det nästan vara omogen, den ska vara någon dag ifrån att bli mogen.
Sådär lite gröna ni vet!
Vet inte riktigt varför, men jag blir en aning äcklad av dessa bruna bananer. Visst det går ju att äta, men det ska vara så pass att min mage sjunker in 5 cm av hunger. 

Ja ni vet ni lite om mina tankar om bananer. Heh. Fiint inlägg!



Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja ett par stövletter på DinSko :) Blir det ett par så lovar jag att det kommer komma bild ;)

Okej, nej då hinner man inte så mycket. Är själv hemma strax innan 19 så hinner precis åka till din sko, de stänger kl 20 :)

2011-08-03 @ 12:28:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Absolut! :)

Ja men precis, man har ju helgerna på sig trots allt :) och jag ska bara jobba 2 veckor till efter den här sen har man livet tillbaka ;)

2011-08-03 @ 12:55:32
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!