home again

Nu är jag hemma igen, tog ett bra tag på arbetsförmedlingen.
Mår en aning bättre men ska sova en stund.
Ikväll ska jag leka med Elin och Tove. Så det blir väl inte jätte mycket bloggande.
Har ingen blogglust just nu, allt bara försvann. Men det kommer tbx.
Räkna inte med så mycket inlägg som förut. Eller... vi får se hur det blir.
Hu´r som helst så hörs vi sen ikväll eller imorgon :)

Hare bra!


Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: hihi okej :)

Funderade på en sak när jag var där, finns det typ ngt stor shoppingceter eller nått där? :p

2011-08-19 @ 17:31:52
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: det borde va ganska jobbigt :s



Ps, har frågestund igång så är det något du undrar. Kanske hur mina favorit sockar ser ut eller vad jag helst dricker till frukost? Ja vad som helst! Svarar på allt!



Lottar även ut en länk i menyn i en vecka bland dem som ställer frågor!

2011-08-19 @ 18:02:51
URL: http://spoink.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!