ibland hatar jag "barn"..

Jag har då varit och tränat innebandy, därför jag inte skrivit någe. Vad har ni gjort ikväll? :)
Träningen var asjobbig, efteråt när vi körde plankan 30 min 3 gånger var jag så slut att benen skakade.
En sak som är säker är att jag verkligen måste sluta röka. Träning och rökning går inte ihop.
Fan varför började jag?
Jaja thats life.
Vi var bara fem st på träningen, man lackar jävligt mycket på folk som inte kommer och tränar. Eller rättare sagt dom som inte hör av sig. Det är fan inte okej.

En annan sak som störde mig på träningen var tre små fjortisar från fastlandet som stod och kollade på oss ett tag.
Dom: Vadå är ni ett innebandylag? Vi spelar fotboll och är iaf 20 st.
Vi: Eh, nej vi spelar basket. Vad ser det ut som!? Bara för att vi var några just den här träningen behöver vi väl INTE vara ett innebandylag?
Dom: Alltså vi fattar oss inte på ert språk.
vi: Haha vadå språk? Vi spratar svenska som alla andra i sverige. Bara för att vi kommer från gotland och inte ni!

Och så stod dom där och kaxade en massa, tillslut lackade vi ur och kaxade tbx..
Visst, jag har inga problem med att turister är här på sommarn, men kom inte och tro att ni äger hela Gotland för det! Ååååh damp.

Nu ska jag duscha och äta lite choklad. Hörs nog sen, annars så hörs vi imorgon bitti innan jag ska iväg :)



Postat av: LIENE

sv: Skönt att höra:)



Usch,vissa kan ju inte bättre!

2011-08-05 @ 08:04:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Malin

- Kul att du är med! :)

Jag hör av mig när vinnarna är dragna. Ha en bra dag! :)

2011-08-05 @ 09:32:50
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!