imorgon blir det bättre uppdatering! :)

Har inte bloggar så mycket ikväll, som ni kanske märkt ;)
Anledningen är... hm, vad ska jag dra till med? Nej men internet har varit så fruktansvärt segt ikväll, så jag satte mig vid tv ist.
Inte för att det fanns något att se på, men det är skönt att bara sitta och glo.
Kom precis ur duschen och skall väl snart sova. Imorgon är jag ledig. wihoo.
Hörs när jag vaknat! :)


Framgång ger vänner, motgång prövar dem.




juuste, jag och syster hade en liten stund för oss själva.
Gick till affären, bjöd henne på godis och själv unnade jag mig ett paket cigg.
Och ja, jag vet att jag skulle sluta... men det går inte så bra.
Dåååålig.se. Typ.



Postat av: ida

sv: okej de blir nog tävling ! :D

kram

2011-08-09 @ 00:36:14
URL: http://iiiden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!