jag älskar dig, mamma!! <3

Ursäkte för dagens utbrott, men var tvungen att få skriva av mig.
Dock grät jag framför mamma i en evighet också, jäkligt skönt!
När hon fick reda på vad som hänt åke hon in till stan och köpte en fin pressent till mig.

Back to good times. Har tränat innebandy ikväll, riktigt niiiice. Bra gick det också för den delen.
Innebandy får mig att tänka på annat, får mig att må bra och får mig att inse att det finns härliga, goda, glada människor som älskar mig för den jag är.

Nu ska jag sova, skriver ett inlägg imorgon när jag vaknat :)

Det som inte dödar mig, gör mig starkare!




Postat av: Cajsa

ja det gör det. :) själv?

2011-08-11 @ 23:59:41
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så fin bild!!

Det är skönt att gråta ut ibland.

2011-08-12 @ 21:24:23
URL: http://junitjejen.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!