Överallt på jorden finns människor som vet, att regnet alltid faller i tid och evighet

Aaah men tja!
Om ni vill veta så gick jag upp kl 09 imorse. Har hunnit med en fika och en pratstund med Irene. Iiiiih.
Har plockat ut alla sängkläder och slängt in dom i tvättmaskinen. Kul att jag tänkte skriva diskmaskinen. Lite faiil.
Händer inget spec idag, ikväll är det träning. Kommer några från flayers som ska provträna med oss. Kuligt :)

Oj nu är det förlossningsprogram på tv4 fakta. Måste kolla när dom klämmer ut lite ungar ;)
Hörs senare!

 

haha värsta mongobilden på mig som Charlotte har tagit! Typ ett år sen!? Charlotte min bäääästis lixom! ;D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!