ruuuligt inlägg utan bilder.

Esjusemoi! = Ursäkta mig, för er som undrar ;)
aaaah okej, jag kanske ska berätta vad jag ursäktar mig om. Att jag inte har bloggat alltså.

Har haft en sån gryyyym dag. Bästa på evigheter. Åh vad jag är glad just ikväll!
Jag och Tove har tagit asfula bilder med appar på telefonen. Vi skrattade så mycket att vi nästan kissade i säng. Det roligaste var nog när Toves hund hoppar upp i sängen och slänger sig på våra magar. Det gjorde inte alls ont..
Nu ikväll har vi iaf plockat kräftor, första gången för mig. Vi fick uppemot 30 st. (skall räkna ordentligt imorgon då dom skall ätas upp)
Påvägen hem så hade dom nykterhetskontroll, fan jag som hade druckig.. NÄE skoja. Jag fick lugnt och försiktigt åka där ifrån efter jag hade blåst ut all luft ur mina lungor. Dutti tjej:)
För er som vill veta så var det första gången som jag åkte på en kontroll. Och jag har haft körkort i ett år. Bra jobbat till mig :)

Nej nu ska jag inte snacka mer, utan slänga upp några få bilder och hoppa i säng!
Nej det blev icke bilder, min sladd ligger uppe och orkar verkligen inte hämta den. Lägger upp dom imorgon ist!




Postat av: mysan

Allt bra med dej?

2011-08-24 @ 17:03:14
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: malinlima

man kan inte göra annat än älska underbara dagar :D

2011-08-24 @ 17:19:39
URL: http://malinlima.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!