beklagar

Jag är fortfarande väldigt dålig.
Plus att jag slog huvudet i bildörren förut, höll på att tuppa av. AJ.
Har kört Elin till trafikverket idag, och ja, hon är ju så bra så hon har numera KÖRKORT!
Huh vad jag är glad. Så hon tog mina bilnycklar och körde hem. Skönt att jag slapp.

Jag skulle vilja bli inlagd på sjukhuset så dom kan ta hand om mig. Har nog aldrig varit så här dålig i hela mitt liv. Och då skämtar jag inte!!

Nu orkar jag inte skriva mer, allt snurrar.


Postat av: Jontte

Hoppa gärna in på min blogg och säg vad du tycker om Lady Gagas nya singel Born This Way! Tycker du det ska vara pop eller stop? :)

2011-02-11 @ 15:56:04
URL: http://jontten.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!