andas ut

Nu är jag åter hemma efter en lång arbetsdag. Har slagit mig ner i soffan och tänkte se om jag får igång boxern då den varit av några dagar. Inte världens lättaste..
Somnade alldeles för sent inatt igen, efter 01. En aning svårt att komma upp imorse.
Imorgon jobbar jag igen, men dock inget dubbelpass. Tur är väl det. Slutar 14.45 då jag ska hem och slänga mig i sängen och vila ut.
Blev så stressigt imorse så jag glömde ta alla mina tabletter, vilket blev ett dåligt resultat vad gäller psyket, halsen och öronen.
Nu tänkte jag unna mig något gott. Det är jag värd efter dessa dagar.

Och så självklart ett citat mina läsare!! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!