Hur mås det gott folk? :)

Kul att jag känner mig helt frånvarande vad gäller bloggningen just nu.
Men som sagt, jag jobbar ihjäl mig och är helt slut.
Men iaf.
Efter jobbet så umgicks jag med Rebecca. Lite te drickande och skitsnack. Vi somnade även till en stund.
Ikväll har det vart träning, jag sprang inte men gick eftersom jag fortfarande inte är frisk.
Måste ringa vårdcentralen imorgon.

Har köpt hem lite frukt så jag tänkte göra fruktsallad. Inatt kommer familjen hem igen. Tro det eller ej, men jag har saknat dom. Spec min älskade mamma.
Imorgon är jag ledig, fyfan vad jag ska sova!! :D

Puss och kram, hoppas ni mår bra!




Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

det är bara fint, själv? :)

2011-07-05 @ 21:28:59
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; åh tack så mycket!!

2011-07-05 @ 23:18:04
URL: http://frdrika.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!