jojoduue

Har suttit framför tv hela kvällen. Även lite hjärnaktivitet fick det bli genom att lösa korsord.
Visserligen var det barnkorsord, men det behöver ingen få reda på.
Så.. shhhss om det. Vill inte framstå som värsta idioten ;)


"Att någon står vid min sida betyder inte så mycket.
Det avgörande är vad personen är beredd att göra."



Bild på mig som är tagen för 3 år sedan (?)



Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Nej du har nog rätt egentligen, jag skulle absolut inte klara mig strömlös i mer än ca. 2 dagar haha.. Men någon gång per år kan det vara mysigt att bara ha ljus och kolla ut genom fönstret när det är elavbrott! ^^ Eller hur? Kram :)!

2011-07-26 @ 02:08:55
URL: http://caydens.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!