kommer bli en bra helg!

Har spenderat en liten stund på stan med en väldigt fin vän!
Ikväll skall jag ut till henne, mysa och bada. Sover där då jag slipper sova här hemma själv bland alla spöken. Och ja, det spökar här!!! För er som inte tror på det, fine!
Imorgon jobbar jag kvällspass, börjar två och slutar åtta. När jag slutat åker jag ut till Rebecca igen och umgås med lite fint folk. På söndag jobbar jag igen. Så vi hörs när jag kommit hem på söndag.

Förresten så hör jag inte ett skvatt längre, tror att bakterierna från halsen har tagit sig en tripp upp i örat.
Aja skit samma, dom är väl nöjdast om dom får bestämma. Bara jag blir frisk snart så är jag glad.

Och så citat för dagen:




Postat av: mysan

nej fick bråttom :(

2011-07-01 @ 19:07:31
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: ebba :)

nu är svaren ute från frågestunden ,kram :)

2011-07-02 @ 20:13:30
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!