sjuk eller bara allmänt sliten?

Är hemma från jobbet nu. Gick lite tidigare. Mår sjukt illa idag. Nu efter maten orkade jag verkligen ingenting. All energi gick ur mig. Vettifan vad det är. Illa mår jag fortfarande så det blir inge Fårö ikväll.
Har inte lust att åka ut dit ifall min mage skulle få för sig at kasta upp något trevligt.
Så jag stanar hemma och sover ist.

Något som jag är lite bitter över är att jag måste jobba på söndag. Skulle egentligen varit ledig imorgon (lördag) och söndag. Min enda lediga helg och min enda tvådagars ledighet.
Men eftersom verkligen ingen annan kunde hoppa in så var jag tvungen att ta det. Bajs och skit. Jaja.

Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar i bättre skick.




Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

duktigt, jag var och drog till stan igår sedan blev det bio och såg Harry Potter :) händer något kul denna fredag? =) kram

2011-07-29 @ 14:25:11
URL: http://guevacci.se
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sndra

sv: ja det kan du få göra, men skriv i mailet att det är du som skulle byta bild ! :)

2011-07-29 @ 14:32:19
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!