är faktiskt lite stolt över mig själv!

En stor klump har lättat från mitt hjärta.
Vet ni varför?
Jo för att jag är numera klart med ALLT i skolan. Fyfan vad skönt.
Imorse hade jag som sagt svenska nationella, muntlig redovisning. Det gick faktikst väldigt bra. Förutom slutet där jag fick black out och glömde avrunda. Annars gick det bättre än förväntan.
Sedan direkt efter var det redovisning för alla på op som ville, om mitt projekt.
Jag var så nervös innan att jag nästan tänkte åka hem. Men jag klarade även detta bra.
Lämnade även in etik uppgiften.
Nu är det verkligen nära, taggar inför mösspåtagningen, balen och sist min inte minst STUDENTEN!

Kom precis hem från jobbet. Fick hoppa in och jobba 2 timmar.
En tant är just nu i livetsslutskede. Att se någon vara så dålig är fan inte kul..
Annars var det rätt lugnt där.

Jag är döhungrig, skall äta något sen invänta kvällens innebandyträning! Yey.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!