Inte ett kort inlägg denna gång! ;)

Haha, när min lillebror drog den här för mig höll jag på att skratta ihjäl.
Klockren!

Vet ni vad nunnan sa till prästen?
- Jag vill ha en munk.

Har precis hämtat och lämnat av Erik. Fick en hejdå kyss. Jisses det var jag inte beredd på.
Och nej vi är inte tsm och ja vi är bara kompisar.
Är hemma själv, familjen är ännu borta. Tänkte passa på att njuta.
Vad jag skall göra har jag ingen susning om. Det visar sig.

Jag har lagt märke till en sak ganska länge, att vart jag än går/åker eller vad jag nu gör så slocknar eller tänds alltid ett gatlyse. Det händer inte bara ibland, utan varje dag!

Oj nu blev det mkt jag vill berätta på en gång. Bara två saker till sen avslutar jag med en bild.
När jag körde hem från stan var det poliskontroll. Tur att jag alltid är så noga med att hålla rätt hastighet. Är en aning stolt över mig själv. Sen när jag kommer till Kneippbyn ser jag en bil på parkeringen. Tänker inte så mycket mer på det förens den åker där ifrån. En mystisk väska har han/hon/den eller det ställt av på parkeringen. Hmm, en bomb eller? Skulle dock inte förvåna mig. Så mycket bombhot och brandhot som det har vart här på Gotland den senaste tiden.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!