1 2 3 nu har det gått 40 min på mitt nya liv

Har inte ont i örat längre. Skönt.
Somnade på soffan framför tv. Men vaknade av att jag störde mig på soffan. Så jag gick och la mig i sängen ist.
Precis när jag somnat  ringer min bup tant (vid kvart över tre) och frågar om jag glömt bort tiden. Jag ba; naij jag skulle väl dig kl fyra!?
Men så fel man kunde ha, skulle tydligen dit kl tre. Så nu har jag fått en ny tid. På onsdag halv nio. Vilket är en väldigt dålig tid för min del. Men det får gå..
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Är så trött så det blir nog lägga sig tidigt.

Som ni kanske ser på rubriken så har jag börjat ett nytt liv. Jag ska ändra mina matvanor. ( Ska alltså inte hoppa över måltider). Ska bli riktigt seriös i skolan. Vilket blir lättare om man äter skolmaten. Och så ska jag ut och gå dom dagarna då jag inte tränar.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!