domarn sög totalt!

Första matchen vi spelade idag blev 0-0, vilket inte gjorde något för det räckte för att vi skulle gå till final.
Finalen spelades mot Fulham fc (ett engelskt lag). Det blev 1-1, vilket innebar förlängning. Inget mål gjordes så det hela skulle avgöras på straffar. Vilket vi förlorade med 1 ynkla mål..
Men silver tog vi iaf och blev sveriges bästa lag i våran serie :)
Domarn var helt fucked up. Seriöst, jävel :O
Imorgon kväll åker jag ut till Frida i stenkyrka och stannar där tills måndag kväll. Så jag kommer troligtvis inte skriva imorgon och inte på måndag häller.
Nu ska jag slå mig ner i soffan och lägga en filt över mig och typ.. somna. Är sjukt trött.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!