ett täcken på att han finns med oss

Tiden går så fort, man hinner inte med att blogga varje dag. Så därför får jag ursäkta för att det blir sån dålig uppdatering ibland.
Gårdagen spenderades med Frida, eftersom att jag sov vid henne. Vid två tiden tog vi moppen ner till lickers och solade lite. Men vid fyra åkte vi hem pga att vi började frysa. Eller rättaresagt, Frida började frysa ;)
Vid halv fem blev jag hämtad. Åkte hem, beställde pizza, eftersom att dom sndra var sugna på det. Men det var inte jag... eftersom att jag har börjat tänkt väldigt mkt på vad jag stoppar i mig.
Idag gick jag upp vid tio, duscahde åt frukost och läste tidning. JO ni läste rätt, jag läste tidningen :O
Seadan blev jag hämtad av Jessica (kusin) och vi åkte ner till stan för att chekka in lite. Åkte med dom ( Farmor, Faster Ihngela och Jessica) till Maxi för att handla mat. Och en riktigt stor mjukglass blev det, usch, jag som inte ska äta sånt. Men det är ju sommar.. jag får tänka så ist.
Imorgon kommer Mormor o Morfar och hämtar mina syskon och åker ut till norrlanda. Där dom har spenderat några dagar, men är hemma över natten. Lite senare, kanske vid tolv tar jag moppen ut till norrlanda och stannar där till fre el lör. Så jag kommer inte blogga något under dom senaste dagarna. Troligtvis på lördag när jag kommer hem. Eller nej det kommer jag inte alls göra, för vi ska ha lagfest med innebandylaget. Först ska vi hem till Sara och bada i poolen, sen ska vi vidare hem till Charlotte där själva festen är. Men det tycke jag inte jag är spec bra, eftersom att vi bor mitt emot varandra, så mamma kan bara kika in och kolla vad jag håller på med. Så jag får helt enkalt inte dricka för mkt. Och innan ska jag till Maja som ska klippa mig :)
Nej nu skall jag kila! Bye Bye




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!