första dagen avklarad

Dagen har varit riktigt soft. Började kl ett, men jag och några till drog till skolan lite tidigare för att äta. Slipper laga mat och betala ju. Fett nice tänkte vi. Men det hade inte spelat någon roll för mig, åt ändå inget. Mådde illa.. och var inte alls hungrig.
Slöt typ halv tre. Imorgon är vi lediga och har fått hemstudier. Men det var bara typ två frågor man ska svara på. Så det är soft det med. På måndag börjar vi kl tolv pga av att våra invidulla(?) val inte har börjar ännu.
Just nu sitter jag här, som ni kanske märker, och erika plockar in disken! Woho snäll hon är. Fast jag lagade faktiskt mat. Blev kykling och makaroner. Riktigt gott faktiskt.
Vi har precis kollat på en film, kommer inte ihåg vad det heter och orkar inte gå och kolla. Men riktigt bra var den!
Nu ska jag gå och hjälpa Erika, sen ska vi nog titta på en till film.
SHit måset bara säga det här; jag är riktigt mätt!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!