Frida är rolig! :D <3

Skoldagen har varit bra. Kände mig lite nere ett tag, men det vände sen när jag kom hem.
Vi gick i grupper  och visade ettorna runt. Gick faktikst väldigt bra. Trodde aldrig att jag skulle våga prata så mkt som jag gjorde. Så ett STORT + till mig!
Efter skolan gick jag ocg Frida ner på stan. Träffade typ alla från våran klass där nere.
När vi var på väg hem så ringer Tilda, vi går in på mc donalds där Madde Sara och Tilda sitter. Trevlig liten pratstund med flickorna små :)
Vi bestämde att vi skulle ut och gå med dom ikväll. Men det blev inget. Vet inte varför dom inte kunde. Men det får bli någon annan gång ist :)
Jag ocg Frida bestämde oss iaf för att ta en prommenad. Och en prommenad kan man lugnt säga att det blev. Vi gick i hela 2 timmar och tio min.
På vägen hem ser vi två cyklister som cyklar som galningar, alltså då menar jag hej vilt, och utan lysen. Jag ba; men shit vilka idioter. Och när dom kommer närmare ser vi att det är Josefine och Hanna. Vi höll på att tappa hakan. Så det var lite komiskt tyckte vi. Vi fortsatte våran vandring hem. Vi har precis druckigt te och käkat mackor. Riktigt gott!
HHAHAHAHAHA när frida skulle göra te så stoppade hon in muggen i mikron. Och när hon tar ut muggen märker hon att hon glömt att hälla i vatten. Och shit, jag trodde seriöst att jag skulle skratta sönder. Det var verkligen skit kul!
Nej nu ska vi lägga oss i sängen och titta på sjukhuset. Sen ska vi sussa!
Så god natt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!