helt galen

Tjenixen i brallaxarna!
Som ni kanske märker redan nu är jag så uttråkad att jag blir knäpp. Höhö lite kul faktikst.

Imorse när jag vaknade hade jag fått värlens knut bredvid knät, gjorde skit ont. Och jag har inte fått bort den, har masserat, smort in med ipren, och en massa saker. Men har inte blivit någe bättre alls. Knstigt tycker jag. Och jag som har så många trappor att gå för att komma ner/upp från mitt rum. Aja får hoppas att det blir bättre. Tänkte lägga på en väte kudde och kanske till och med sova med bandage inatt så det inte gör så ont varje gång jag vrider på knät.

Idag var det inte så fint väder som jag hade hoppats på. Men det blev lite mer än tre timmar på stranden ändå. Stejkkka stejkka lixom. Fett nice. Iaf så var jag första gången på gnisvärd för i år. Eller det är kanske till och med två år sedan jag var där. Eh skit samma. Men iaf så var det kanske inte världens trevligaste vatten att bada i. Men ett dopp blev det ändå. Har jag bestämt mig för att bada så gör jag det. Thats it lixom.
Nu ikväll har jag varit uppförbi pappa en stund, kollat posten och hämtat en massa saker till bror min, lämnat alla saker till en som heter Gabriela som ska ta med sig sakerna till bror som bor hos sin flickvän i norrköping för tillfället.
Så mkt mer har jag inte gjort. Eller jo, jag har bestämt med Erika att jag ska lejke med henne på onsdag :D

Imorgon är det fotbollsmatch. Men vene om jag kan vara med. Inte för att det gör något om jag inte kan vara med, för jag vill igentligen inte vara med och spela. Ska ju sluta. Väntar bara på att säsongen ska vara över. Fett drygt att gå o vänta. Men nu är det nästan bara en månad kvar. Det ska jag nog orka stå ut med.. eller rättare sagt, jag måste stå ut med det.
Nej nu ska jag slänga mig i soffan och sätta på en bra film :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!