ingen rubrik i dag häller

Godmorgon allesammans!
Vaknade tjugo över nio idag. Jag hade verkligen en stor lust att ligga kvar, men eftersom att skolan börja om två dagar var det lika bara att gå upp.
Det jag har hunnit med nu på morgonen är; plockat ur diskmaskinen, slängt in en maskin tvätt och läst tidningen. Japp, jag har faktikst läst tidningen! Ovanligt men sant.
Idag blir det att plocka iordning lite här hemma. Sen efter kvällsmaten åker jag ut till Erika och sover där. Vet inte riktigt vad vi hittar på ikväll, men det blir nog någon film skulle jag tro.
Sen imorgon följer jag med henne till kyrkan där hon ska predika (?). Hon har sommarjobbat där i sommar.
Efter det är klart åker vi hem till Maja och klipper mig. Vet inte om jag ska klippa snelugg igen eller om jag ska låta min växa ut. Den är ju ganska lång nu. Får se hur jag gör. Vad tycker du, snelugg eller inte klippa den alls?
Efter jag har klippt mig åker vi hem till Rebecca som fyller år. Hon vet inte att jag kommer hem till henne. Så det blir en liten överraskning :)
När vi har vart där en stund åker vi hem till min pappas lägenhet i stan och sover där. Erika jag och Frida. Vi börjar 13.00 på torsdag. Så det blir en liten sovmorgon innan måste bege oss till den efterlängtade skolan.
Justeja, jag ska på möte imorgon med innebandyn 18.30 i södervärn. Det måste jag komma ihåg.

Typ så kommer mina två dagar se ut.
Nu kommer det bli någon dag "icke uppdatering". Men jag ska försöka skriva på torsdag när jag kommit hem från skolan.
Nu ska jag käka frukost och be min lillebror byta kanal, för jag vill inte se på skitaga jobb eller vad det nu heter :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!