ingen rubrik till detta inlägg

Godmorgon. Vaknade för ungefär en timme sedan. Har inte hunnit gjort så mkt ännu. Har ätit frukost och försökt förstå mig på hur man designar bloggen. Men jag har inte lyckats fatta det där :P
Idag blir det ingen stan med Charlotte. Hon kom på att hennes pappa fyller år. Hahah kul att hon hade glömt bort det.
Så idag vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på. Det blir väl att sitta här hemma hela dagen. Jag har iaf bestämt att jag ska åka till stranden ikväll så jag kan få ta ett sista dopp för i år.
Nu ska jag hoppa ner i soffan och sätta på en bar film och dricka en kopp te. Har tyvär fått blåsor i munnen, så är säkert påväg att bli sjuk. Kul till skolatarten lixom "/  Appropå skolan, så har jag saknar den väldigt mkt. Inte plugget, men alla lärare och kompisar. Så det ska bli riktigt skoj att få träffa alla igen :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!