jag har rosa naglar

Elin tack o lov för att du finns!
Elin fick bli min räddning idag. Vi har sätt på film, druckit te, lyssnat på musik, målat naglarna och snackat en hel del.
Tyvär så var hon tvungen att gå till Tuva vid fem, för dom ska på 18 års kalas. Så jag var också tvungen att bege mig hemmåt. Hoppas ni får det ruktigt skojsigt brudar.
Jag gick med elin en bit, sedan vände jag och gick hem.
Har precis beställt en väska. Pappa skulle ha köpt med sig den ner hit till Gotland, men alla väskor var slut i alla butiker i Örebro. Jag hittade den som tur var på nätet. Och snäll som han är beställde vi den. Tack papi så hemskt mkt.
Jag och pappa ska snart åka till affären. Tydligen min tur att välja mat idag. Men jag kan verkligen inte komma på något. Får väl bli pappas riktigt goda körtfärssås, eller hm, jag är ju faktiskt riktigt sugen på tacos. Vi får helt enkelt se vad det blir.
Imorgon åker jag med ut till farmor. Var väldigt länge sen jag träffa henne. Ska även fråga pappa om jag kan få övningsköra lite :)

Ni får ha en riktigt trevlig kväll allihopa. Själv ska jag bara vara hemma och umgås med pappa!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!