jag har skavsår på mina tår :O

Igår var jag som sagt med Tilda. Skulle varit med Madde också, men hon ville tydligen inte vara med oss?.
Gårdagen var iaf rolig! Innebandy träning blev det på kvällen. Känns skönt att komma igång igen. Hoppas att inga skador sker igen. Så man kan få träna ordentligt. Fast det kan jag ju igentligen glömma. För min ljumske/ lårkula är ännu inte bra. Är snart ett år sen jag skadade den.. Hm. Aja men jag ska iaf försöka göra så gott jag kan.

Idag har det varit en vanlig skoldag. Började 8 och slöt tjugo 14.20.
Imorgon har vi bara en lektion. 8-11.15. Vilket innebär en lektion på 3 timmar och 15 min.

Min fotbolls tränare ringde nu ikväll, och jag har match på söndag...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!