Madde och Josefine fyller år idag. Så grattis till dom än en gång! :D<3

Nu har skolan verkligen dragit i gång på riktigt. Haft vanliga lektioner, fått läxor och ja, stressen har kommit tbx.
Idag så började vi kl tio. Jag och frida hade satt klockan på åtta. Men trötta som vi var gick vi inte upp färent kvart över. Och ni tänker; "men det är ju bara en kvart". Men jag är alltid den som reser mig upp ur sängen direkt när klockan har ringt.
Så en kvart är väldigt mkt för mig. Men iaf så gick vi till skolan vid tjugo över nio.
Började första lektionen med Sjukvård. Den kursen är ny för oss i år. Jag tror den kommer bli väldigt rolig att läsa. Jag hoppas iaf på att det blir så.
Andra lektionen hade vi arbetsmiljö och säkerhet. Kommer nog inte bli lika rolig. Men det är bara gilla läget. Ny kurs den också. Och sista lektionen hade vi Samhällskunskap.
Nu ikväll har jag varit och badat på tofta, cyklat till p18 (med cahrlotte), gick först 5 km sen 1 km sen 1km igen, sedan cyklat hem igen.
Nu ska jag snart duscha sen ska jag bara ta det lugnt. Är väldigt trött. Ska nog till o med ta och käka en frukt.

Imorgon börjar jag kl åtta och slutar halv ett. Ska vara med Madde och Tilda efter skolan. Kommer bli rikigt skojsans!
Sen imorgon kväll vid åtta till halv tio har vi inebandyträning i säve. GREAT!
Kommer inte skrtiva imorgon pga att jag kommer hem så sent. Ska lixom cykla hem också. Så jag skrivre på torsdag!
Ha det gott folk!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!