målar-rebecca

Gårdagen spenderades här hemma, inomhus. Tror inte att jag gick ut för dörren förens vid fem. Man kan väl inte orka gå ut varje dag? eller?!
Sov jääätte länge. Eller det var till tio över elva, men jag brukar inte sova så länge annars. Så jag tyckte iaf att det var länge. Jag är inte som andra och sover till ett två någon gång. Naij naij jag är mkt bättre än så ;)
Fotbollsmatch blev det iaf för min del igår. Vi spelade mot Gotlands Söndra, det svåra laget, och vi vann med 3-2 :)

Idag ska jag måla klart mitt rum, eller iaf måla så jag kan bli klar snart. För det ska ju målas två gången på varje vägg. Blä för det. Jag tycker det ska räcka med en gång. Iaf nu i mitt rum, för det set väldigt bra ut. Inte för att skryta lixom, men det ser verkligen bar ut.. för att vara jag som är målaren ;)
Sen vid halv fyra så ska jag åka ut till Erika. Vara där vid henne en stund. Sen ska vi gå till Maja som ska klippa mig. Det kommer bli toppen snyggt :)
Sen senare ikväll ska jag träffa Charlotte en stund :)
Nu ska jag käka frulle, har inte hunnit gjort det ännu.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!