nästan en avsvimmad Rebecca

Igentligen orkar jag verkligen inte skriva i bloggen idag, men det får bli ett kort inlägg ändå.
Gårkvällen vad hur kul som hälst. Först var vi hemma vid Sara och badade i hennes pool. Hur skönt som hälst. 26 grader. Sedan vandrade vi vidare till Charlotte där vi satt och pratde. Några st gick till affären för att handla godis. När alla vad samlade satte vi oss i charlottes vardagsrum och gjorde sanning och konka. Fast vi körde bara sanning. Skojsigt att få veta så otroligt mkt om folket som man aldrig visste.
Idag blev det uppstigning kanske tidigt. Hade fotbollsmatch. Mot Gotlands Södra. Vilket jag tydligen inte var spec taggad på.. som jag trodde att jag var. Men så fel man kan ha ibland. Det var hur jäkligt fett varmt. Och dom som jag va hade jag inte druckigt så mkt vatten igår så jag var skit nära på att tuppa av. Klarade inte äns av att gå. Allt bara snurra och BLÄ säger jag bara.
I andra halvlek gick det bättre för mig, då jag fick spela forward, det jag inte har fått gjort på jätte jätte länge. Men gjorde det alltid förut. Gick bätte där än på mittfältet då man måste springa HELA tiden. Man orkar lixom inte det, inte jag iaf :P
Matchen slöt 5-0, tror jag.
Nu ska vi snart dra till stranden och ta ett dopp. Sjukt varmt ute jö. Tjingeling (som Tilda brukar säga) ;)



Postat av: Tilda

Aaw! Som Tilda brukar säga (a) :)

Vadå, jag tyckte vi drack mkt vatten ? :D

2009-08-09 @ 15:58:26
URL: http://tildanoelia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahaha aa jo om man kan kalla det vatten ;) jag kallar det för "onyttig vätska" haha. Men jag skulle tydligen ha druckigt mer :P

2009-08-10 @ 17:49:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!