plingplong!

Hej hej svejs!
Gabriel sov hos mig mellan fredag och lördag. Han drog hem vid ungefär halv elva.
Och när han dargit hem kom min efterlängtade Frida :D
Hon har varit här sen kvart över elva igår till nu när hennes pappi och syskon kom och hämtade henne.
Vi har haft det riktigt skoj. Varit barnvakt, kört anden i glaset som verkligen fungerade!! Och en massa annat. Helt änkelt två riktigt härliga dagar med Frida!
Nu ska vi snart äta ris och kycklingspätt. Fast jag är inte hungrig, så jag vene om jag ska äta eller inte. Får se.
Ikväll händer det nog inget spec. Imorgon ska jag iaf gå med Charlotte på stan.
Nej nu ropar dom på mig! Hejhopp så länge.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!