16:58

Igår hade vi kräftskiva i när. Sjukt mkt som hände. Därför orkar jag inte skriva om det.

Idag har jag spelat fotbollsmatch, mot p18. Första halvlek gick inge vidare för mig. Men andra gick super.
Vinst med 2-1.
(jag har slutat spela fotboll, men dom hade dåligt med folk så dom ville att jag skulle vara med och spela)

Kom hit till pappa för nästan en timme sen. Väntar på att Rebecca ska komma. Vi hade bestämt att vi skulle flytta in den här helgen. Men varken Frida eller Erika kunde.. så det blev bara jag och Rebecca. Dom andra får väl flytta in någon annan gång när dom har tid.

Imorgon är det skola, så det blir att lägga sig tidigt. Vilket inte gör något för jag är riktigt trött!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!